Forum o moich grach
FAQ
::
Szukaj
::
Użytkownicy
::
Grupy
::
Galerie
::
Rejestracja
::
Profil
::
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
::
Zaloguj
Forum Strona Główna
»
Worms World Party
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Witam
----------------
Regulamin; powitania...
Wormsy
----------------
Worms World Party
Worms Armageddon
Worms 3D
Worms Forts: Oblężenie
Worms 4 totalna rozwałka
Worms Blast
Worms
Worms Plus
Worms 2
GOTHIC
----------------
Gothic I
Gothic II
Gothic III
K&M
----------------
Knights & Merchants TSK
Knights & Merchants TPR
Podsumowując serię..
INNE
----------------
Hobby
Humor
Muzyka
Telefony
Inne rzeczy
Niepotrzebne rzeczy
----------------
Śmietnik
O forum
----------------
Zmiany na forum
Różne rzeczy o forum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
zly mikolaj
Wysłany: Sob 20:42, 29 Gru 2007
Temat postu:
widac jakby te forum projektowal 3 latek
Potter
Wysłany: Sob 15:20, 22 Gru 2007
Temat postu: Worms World Party kody!
Idź do katalogu, w którym zainstalowałeś grę i znajdź katalog
Data/mission
Teraz otwórz edytorem tekstu plik o nazwie: missionX.wam
(X w nazwie to numer odpowiedniej misji, w którą będziesz grać)
Możesz tam poprzestawiać niektóre opcje aby ułatwić sobie grę. Możesz też uszkodzić plik - ale to już zupełnie inna kwestia
Poniżej opis opcji w poszczególnych sekcjach, które znajdziesz w pliku:
[options]
TurnEndFinishesGame=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to kiedy zakończysz turę, gra też się skończy.
CameraTracksWorm=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to kamera będzie śledzić twojego worma
WeaponsDontEndTurn=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to tura nie będzie się kończyć po użyciu broni
FallDamage=xxx
- W miejsce xxx wpisz uszkodzenie następujące podczas upadku. (Jeżeli wpiszesz 0 - nie będzie uszkodzeń przy upadku)
RoundTime=xxx
- W miejsce xxx wpisz czas trwania rundy. (0 - brak limitu czasu)
TurnTime=xxx
- W miejsce xxx wpisz czas trwania tury.
MineFuse=xxx
- W miejsce xxx wpisz czas, po którym wybuchają miny. (0 - natychmiast)
WormSelect=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to będziesz mógł wybrać worma na początku twojej tury.
JetPackTimeLimit=xxx
- W miejsce xxx wpisz jak długo możesz używać JetPacka (0 - brak limitu)
DamageDontEndTurn=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to rura nie zakończy się w momencie gdy worm zostanie ranny.
EnableSecretWeapons=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to aktywujesz secret weapons.
[human team]
NumberOfWorms=X
- W miejsce X wstaw liczbę wormów, które będziesz mieć w misji (9 to maksimum. Nie radzę zmieniać tej opcji)
Możesz dodać sobie bronie w misji.
Wystarczy tylko w tej sekcji dodać odpowiednie linijki (patrz niżej) i w miejsce # wpisz olość amunicji, którą chcesz mieć. Jeżeli wpiszesz -1 to amunicja będzie nieograniczona.
Bronie:
Ammo_Carpetbomb=#
Ammo_napalmstrike=#
Ammo_minestrike=#
Ammo_Armageddon=#
AMMO_scales=#
Ammo_lowgravity=#
Ammo_fastwalk=#
Ammo_lasersight=#
Ammo_bazooka=#
Ammo_homigmissile=#
Ammo_mortar=#
Ammo_homiungpigeon=#
Ammo_Sheeplauncher=#
Ammo_Grenade=#
Ammo_Clusterbomb=#
Ammo_bananabomb=#
Ammo_battleaxe=#
Ammo_earthquake=#
Ammo_shotgun=#
Ammo_Handgun=#
Ammo_uzi=#
Ammo_minigun=#
Ammo_longbow=#
Ammo_firepunch=#
Ammo_dragonball=#
Ammo_kamikaze=#
Ammo_Suicidebomber=#
Ammo_prod=#
Ammo_dynamite=#
Ammo_mine=#
Ammo_Sheep=#
Ammo_supersheep=#
Ammo_molebomb=#
Ammo_blowtorch=#
Ammo_pneumaticdrill=#
Ammo_girder=#
Ammo_baseballbat=#
Ammo_girderpack=#
Ammo_ninjarope=#
Ammo_bungee=#
Ammo_parachute=#
Ammo_teleport=#
Ammo_scalesofjustice=#
Ammo_superbanana=#
Ammo_holygrenade=#
Ammo_Flamethrower=#
Ammo_sallyarmy=#
Ammo_petrolbomb=#
Ammo_skunk=#
Ammo_mingvase=#
Ammo_madcow=#
Ammo_oldwoman=#
Ammo_nucleartest=#
Ammo_skipgo=#
Ammo_surrender=#
Ammo_selectworm=#
Ammo_freeze=#
Ammo_magicbullet=#
Worm1_Energy=xxx
- W miejsce xxx wstaw ilość energii worma
Worm1_ArtileryMode=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to ten worm nie będzie mógł się poruszać
Mam nadzieję, że powyąsze wskazówki ułatwią Ci grę.
Uwaga: Przed wszelkimi zmianami w plikach, rób ich kopie zapasowe!
::
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
::
template subEarth by
Kisioł
.
Programosy
::
Regulamin